Wednesday, October 12, 2011

~mz darulnaim~

sapa pernah or suka mkn kat sini...
angkat tangan...:)




aku suka mkn sini sbb nak mkn budu dan tempoyak dia...
even tempoyak dia cair sikit...tp bila mkn dgn budu, ikan pangang...terbaik la...

lokasi kat kl international hotel.
dulu abg aku la yg bw aku mkn sini....
bila dah bermastautin kat kl ni, dah reti pergi sendiri....

pilihan lauk pauk dia mmg bnyk....
puas hati...semua kelantan style...
style masakan kelantan dan trg kan lebih kurang je...
tu yg boleh masuk tekak aku..
tp x semua la..ada jugak yg aku x brp nak lalu masuk tekak ni...
cth, ayam or ikan masak percik kuah putih/santan.
kalau trg style, letak kunyit sikit...kuning la jd nya...
so, ok la sikit nak lalu kat tekak tu kan..hah3x....

ada jual akok jugakk....
akok dia boleh tahan sedap....
kuih muih @ bubur kelantan style pun ada jual jugak....
sedappppp....
eh aku ni apa yg x sedap erk..semua sedap je....

aku kalau pergi, mmg x reti nak ambik lauk lain. labu masak lemak, kacang botor, ikan panggang, budu+tempoyak.

terbaik.........pada tekak aku la.....

11 comments:

rATu kEBaYA said...

tak pernah pergi.. huhuhuhu.. jauh dari sini.. tapi kalau satu hari tersesat kat sana kena singgah ni.

~ As ~ said...

dulu masa abah masih kat kuantan selalu bawa makan tempoyak, tapi tak suka. Kalau balik kampung, makan budu, ya Allah, sedapnya! why why why i like budu soooo much? ahahaha

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

kt umh aku ana .. standby budu .. alang2 mls goreng ikan jer mkn dgn budu ;-)

Afne said...

ana!!!!! lama gila tak mkn sini. ini lah tmpt fav kitorg klu nk mkn lauk pauk sedap.

SitySha said...

Na,ni ke tempat yg ko bwk aku gi mkn,pastu ade ex-menteri mane ntah yg bayarkan kite punye bil.betul ke?aku x penah berjaya pegi sendiri,dah x ingt tempatnya..hihihi

Nana said...

MENARIK NI
bole la try nanti

nieda said...

tak pernah algi..husband nida mesti suka sbb ada budu

| SUE | said...

sedapnya ana!
kita slalu jugak makan kat situ...senang sebab parking free :). kita panggil tpt ni pusat zakat...sebab berdepan je kan.

menu wajib: ayam percik/kuah lemak udang@ketam/sayur pucuk manis....beshnyerrrrrrr..kekadang amik daging bakar jugak

watyz said...

kat mana tu?? nasi kerabu ade?? hehehhe

~ana~ said...

aishah-nnti mai kl, kena singgah sini..:)

as-budu mmg sedappppppp...mkn dgn ikan singgang. ko pernah rs ikan singgang ma aku masak?makcik2 aku kata ikan singgang ma aku msk sedap..:)..nnti balik, ko boleh request...

kak d-owh..ye ke...waaa..hebat....

afne-sedap kan....waaa...


cik puan ct-yup..sini la..kat kl international hotel. dekat je dgn pasar chow kit nih..


nana-sila..sila...

nieda-husband nieda mkn budu???wahhhh...bagus tuh...

sue-apasal la kita x pernah terserempak erk...heh3x..

watyz-kat kl international hotel..nasi dagang xde sbb dia served semua lauk pauk...

Ermayum said...

hmmm ngilu tgk budu heheh tadi dah kata dahh :D