Friday, October 29, 2010

~29.10.2010 & ...~

hari ni 29.10.2010
birthday abg saya dan his daughter, adini sofiyya...
happy birthday to both of u...

moga di panjang kan umur dan di murah kan rezeki selalu hendak Nya.

hari ni rs mcm....erm...ntah la...xtau nak kata apa...
bnyk benda saya tgh fikir....

-br teringat, last week ada pergi pasar malam, nak masuk parking tp mcm x lepas..rs nya ms tu MACAM aku tergesel dgn pajero...mungkin time tu kot kereta aku kena calar dan kemek...tp dah nearly 1 week..xkan sebelum ni aku x perasan kot.....

-jam tgn ms kawin tu misplaced...hr tu yg tepi pusing2 tu rosak, so, x pakai la..pakai jam lama..jam tu letak je atas dressing table..pg td br perasan xde...tnya mr azam, dia pun xtau..sedih..sbb kenapa hr ni br perasan..hopefully ada la kat mn2..

-x plan lg utk esok...dpt rs kan mlm ni mesti kelam kabuts....hopefully ptg ni dpt siap kan checklist...

-nak cr keje lain tp mcm sayang pun ada kat sini..

10 comments:

rATu kEBaYA said...

appy b'day kepada abg n anak buah..

SyidaGorjes said...

ada lagi few hours before esok.plan slowly...

~ana~ said...

thanks aishah...

~ana~ said...

thanks akak gorjes...tgh plan slow2 nih..

mama_umar_maryam said...

nape ni ana?emosi cm xstabil je,heheh

Afne said...

ana, jgn fikir2 sgt ok. nnti ana asik teringat je lg ssh. redha aje la. next time berhati2. jam tu mungkin ajmal/aqil ada amik & letak kt mana2. kdg2 bila kita tak cari, time tu la kita jumpa.

Sitysha said...

aku nak pegi gak...huhu
dah lama nk gi sana,tp xde peluang.
so stay kat maner nnt?

~ana~ said...

zety, ntah la...bnyk mende nak pk..eemmmmm...

~ana~ said...

afne, betul tu...mr azam pun kata maybe ajmal/aqil ambik then letak merata2..ana takut diaorg letak dlm tong sampah je..heh3x...

~ana~ said...

pn ct, tu la..aku ajak g dgn aku ni xmo...stay kat berjaya...jom la wei..sempat lg nih...