Monday, October 25, 2010

~mood; sedih~

hari ni apa hal ntah...mood sedikit terganggu...
nak kata sedih sgt tu xde la...
tp sentap...emo....

kenapa org lain suka sgt jg tepi kain kita....
suka menentu kan hala tuju hidup kita...
kita dah ada life sendiri...kita dah bahagia dgn hidup kita...dah la kan...
yg sibuk nak tentu kan life org tu kenapa...
ko tu sapa???

ko x rs lg apa yg aku rs...
cuba ko duduk kat tmpt aku ni...rs apa yg aku rs kan...
br ko tau...camna nak buat...
xyah nak paksa2 org...nak jengkel2 kan org...
aku tau la mn terbaik...
ko duk diam2 dah..

sedih rs bila org x faham keadaan kita..
cuba buka mata sikit....
tgk kat luar sana...
camna keadaan di luar...
aku tau la kebolehan aku takat mn....

yg ko nak paksa2 aku tu kenapa..
dah rezeki org tu bnyktu...
rezeki aku bnyk ni....terima je la...
yg nak mempersoal kan lebih2 tu kenapa?

ni lg satu hal...
kalau bahagian ko bkn main lagi nak berkompromi lebih erk...
bahagian aku? sikit pun ko berkira....
apa la salah nya bertolak ansur sikit...
bg la peluang kat aku...
ni...x.....sikit2 ko...sikit2 ko....
aku??????

bodoh bodoh bodoh bodoh....
pegi mampus la semua..........

maaf aku emo sgt2 hr ni...dr mlm td lg...
xtau kenapa....
maaf kan bahasa2 ku yg kasar itu.........

10 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

lor siannyer ana .. sabar yer ... adeh ..aku pun hangin kalau org kepo2 hidup kita nieh ..

nieda said...

sabar byk2 ye...dugaan hidup

~ana~ said...

akak,

sabar la ni kak..yg ni x tahan sgt ni..tu yg terlepas gak tuh...dah xtau nak luah kat mn...

~ana~ said...

thanks nieda....

rATu kEBaYA said...

alahai... sabar ye ana... dugaan..

SyidaGorjes said...

sabar je la.org camtu ada dimana-mana...

Afne said...

ana, sbr ana. sbr itu sebahagian dr iman.

igt mrh sbb takde air hehe.. geram je smlm sampai 2x takde air kan.

back to topic.. afne pn selalu org kacau. afne buat bodo mls nk lyn.

~ana~ said...

thanks aishah....

~ana~ said...

yup akak gorjes..do mana2 sahaja kan...

~ana~ said...

afne...ni dah cukup sabar dah ni...