Saturday, October 23, 2010

~"Sape nak hadiah free dari Paris? =)" ~

hoh..pertama kali dalam sejarah aku berblogging,
aku masuk GA nih...
selama ni tgk kwn2 je seronok dpt hadiah masuk GA dan contest bagai...
bkn x berminat tp malas....

tp kali ni kena buat jugak sbb puan afne dah tag utk GA ni kan...
maka saya dgn paksa rela la buat....

tp bagus jugak masuk contest dan GA bagi ni kan..
sbb menambah kan jumlah kawan2 di alam maya....

oleh sbb aku ni malas...
tu yg xde nya join....

1. buat entry "Sapa nak hadiah free dari Paris?=)
and letakkan sekali gmbr kat bawah ni dan link kan terus kepada
http://nadiafarahida.blogspot.com

done!

'Eiffel Tower Giveaway'



2. dan jgn lupe, letakkan gambar ni skali kat side bar blog korg
dan link kan terus ke entry ni ye. klu pic besau sngt, korg tlg kecikkan ye.

done!

3. mnjadi follower blog ni.

done!

4. tag 3 org blogger
lain dan pastikan dorg tahu bahawa mereka telah ditag!

done! dan mereka yg bertuah ialah...:)

chiq

kila

aishah

5. dan last sekali, jgn lupe tinggalkan name dan link entry penyertaan korg kat
kotak komen entry "Sape nk hadiah free dari Paris? =)" ni ye.

done!
___________________________________

ada selingan sikit....bercerita pasal France ni kan...dulu ms zaman remaja, pasang angan tinggi sgt utk g holiday kat sini. nak nak kat Eiffel Tower ni la..bg aku ni kota yg penuh dgn keromantikan..aku kan dulu romantik2 gitu..hah3x..pasang angan2 je la..pakwe xde pun...pastu bila couple dgn mr azam, dia kata insya allah....heh3x....thn bila la tu agak nya....ntah2 dah tua kerepot br bleh smpai...tp xpe gak kan..at least smpai jugak..;)

3 comments:

nieda said...

insyaallah one day sape tahu kan akan sampai sana.

good luck

~ana~ said...

insyaallah nieda...:)

butterflyana said...

Good Luck! ;)