Wednesday, April 13, 2011

~lepas~

org kata x baik menyesal kan...
korang pernah x, cakap cakap cakap...
pastu lepas bbrp minit, korang terfikir..

eh kenapa aku cakap mcm tu erk...
nyesal nya...
selawat bnyk2x...
lagi teruk kalau benda tu di perbesar2 kan...
mmg menyesal x sudah la....

atas bbrp perkara yg x dapat di elak kan,
aku edit balik entry pagi tadi....
jgn tnya aku sapa yg suruh edit balik entry tuh...
drpd menjadi isu yg lebih besar, baik aku tarik diri cepat2...
malas nak bersoal jawab lebih2...
nnti aku jugak yg terkedu....

lepas ni, aku nak blogging, nak guna perkataan aku..
sbb aku rs perkataan me @ saya x sesuai dgn karakter aku...

kadang2 aku cuba buat yang terbaik..
terbaik di mata org sekeliling aku tp aku tahu,
terbaik mana sekali pun aku buat tp kalau dah org x suka...
xde makna nya kan...
buat la apa pun...setia la mcm mn pun...baik la mcm mn pun... taat la mcm mn pun
tp ko xkan dapat apa2 pun....

ok dah...

3 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Ana entry yang mana? kenapa makcik tak jumpa atau masa siang makcik tak bukak blog ni.

pernah gak menyesal, tapi selalunya banyak bab perbuatan, kalau menulis atau bercakap makcik selalu pikir 10 kali dulu kot. alah ana jgn peduliklah ngan kritikan orang, selagi tulisan atau percakapan ko tak mengaikan orang, sudah.

A D I A said...

i pun suka bahasakan aku atau 'i'. bahasakan saya macam tak berapa mesra. itu i la. lain org lain.

Ermayum said...

ala terlepas la pulak entry yang mana nya ana wei heheh errr entry hot ke