Friday, December 17, 2010

~bila akhir tahun dan tahun baru menjelma~

bila dah akhir2 tahun ni, bnyak la supplier yg berduyun2 dtg hntr kalendar & planner. jenis apa gmbr apa semua ada....biasa budak2 laki (tp x semua la) nak gmbr perempuan sexy2..apa2 ntah diaorg ni kan....

kenkdg smpai kitaorg kat sini dah xtau nak buat apa..bnyk sgt...dah distribute kat dept. lain pun, masih ada lagi balance...

aku rs planner yg thn 2007, 2008 ada lg kat almari belakang aku nih...kadang2 aku bw balik bg ajmal conteng2...tu kalau aku teringat la...tp bnyk aku lupa je nak bw balik..heh3x...

tahun lepas aku rs zaman gawat melampau2 kot sbb kitaorg x dpt bnyk pun kalendar & planner...tp dlm gawat2 tu pun masih la berlebih2an...

thn ni nak kata bnyk xde la sgt..tp ada la jugak...biasa nya yg Philips tu la yg kitaorg dpt bnyk...sbb nya....tetttt.....rahsia syarikat...xleh nak cont....heh3x...

nnti kalau ada lebih calendar & planner ni, ada sapa2 nak x?
kalau ada lebih la....heh3x...

.

ok korang...ada keje sikit ni..bye bye...

16 comments:

nieda said...

bagi kat sayalah..huhu

puan nina said...

nak nak nak..heheh..xmalunye =p

kt cni kurang la kalendar..nape ntah org dh xbuat kalendar ke

~ana~ said...

nieda, nak planner or calendar? inssyaallah nnti kalau ada lebih, saya bg kat nieda...

~ana~ said...

pn nina, insyaallah nnti yea..klau ada, ana mintak add puan nina..

||imanja|| said...

heheh dengan tak malunya kita nak planner....boleh ke?

Mama NeeYa said...

yg paling risau...tahun bertukar tahun...aku duk mcm tu jugakk...takot azam tinggal azam... umur makin tua... uwaaaa... takotnyaaa

mama_umar_maryam said...

ana..zt mmg suke planner,ade dpt aritu 1 dari prudential tp dah bg hubby..klu ade lebih,rase2 xnk tu bagila ye ;)

~ana~ said...

sue, ok noted..nnti insyaallah ana bg yea...

~ana~ said...

huda, rileks la...insyaallah ada rezeki ko nnti...

~ana~ said...

zety, ok nnti kalau ada, ana roger2 erk....

Afne said...

ana, klu ada organizer lbh afne nk 1 blh? hehe. thn ni company save bajet. hbs semua benda tak dpt. desk calendar aritu dpt free masa jcard.

~ana~ said...

afne, ok..noted..tunggu ada supplier dtg hntr x minggu ni...kalau ada, mmg rezeki u all la...

A D I A said...

tahun ni dalam sejarah, i kena beli diary sendri.

*nangis*

~ana~ said...

adia, eh sedih plak smpai kena beli diary sendiri..skrg ni supplier kitaorg dah xde yg bg diary.smua pakat bg calendar dgn planner je..cut cost kot...

MadianiMamat said...

i nak organizer 1....yg mcm calendar philip tu, ade petak2...sbb i nak rekod bile i g keje luar, cuti, etc...thn dpn i nak pebih terurus...hehe...
pastu kalau blh, nak ade garis2 sket kat bhgn blakang utk tulis note...
bagi i dulu, kalau x..AWAS!!!!!!!!!!
HAHA

~ana~ said...

chiq, setakat se tu, bleh je la...mai sini dulu....