Friday, December 31, 2010

~hari ni last day~

quick updates;

eh tetiba rs nak jadikan blog ni mcm diary, nak cite apa yg aku buat.....tp..yg secret2 xleh la sbb blog ni utk bacaan umum kan..:)

hr ni rancang nya nak ke rumah abg kat jalan duta...
dia nak pindah ke bangi hr ni...my parents pun dtg dr trg....
so, hr ni maybe berkampung kat jalan duta n bangi...

cepat je ms berlalu, thn 2010 pun hampir melabuh kan tirai...tinggal brp jam je lg kan....

alhamdulillah thn ni walaupun thn yg yg suam2 kuku bg saya...
sbb ada benda yg tercapai dan ada juga yg tidak tercapai..

yg tercapai antara nya, g holiday dgn family ke cameron highlands, g holiday dgn family besar saya ke langkawi..g bercuti sempena birthday saya dan aqil ke bukit tinggi..
alhamdulillah jugak dgn rezeki yg Allah s.w.t bagi, dpt beli 1st car yg lebih selesa sikit utk kami sekeluarga...bersyukur sgt....so, my car jadi 2nd car la...:)
apa ntah lagi yea...setakat ni tu yg terlintas di fikiran...

ada lagi bbrp azam yg x tercapai...
cth nya nak patah kan kredit kad tu...haish....yg tu liat sungguh la nak buat....
(salah satu sbb, tu gold kad, so, sayang la kan......)
selain tu, bisnes kecil2 lan saya berada di tahap moderate sahaja sedang kan azam saya nak di tahap membangga kan..tp xpe la..tu tandanya saya kena berusaha lebih utk thn hadapan...

harapan saya, moga tahun 2011 memberi sinar yg lebih kepada saya dah keluarga...
ada la bbrp impian yg ingin saya capai. moga termakbul la.....

anda pula bagaimana???apa yg tercapai dan apa yg x tercapai???

p/s; hr ni baskin robbins ada buat less 31% kan sempena 31st kan?so, apa lagi..serbu la...ada sapa2 nak belanja saya x?heh3x...

4 comments:

maya amir said...

happy new year:)azam saya pun byk tak tercapai..asek c/f jek..hehe

mama_umar_maryam said...

eh ana, bsnes ape ana? xtau pon? hehe,slmt tahun baru ana..alhamdulillah atleast ade azam yg tercapai tahun 2010..great!

~ana~ said...

maya, xpe la..at least kita ada benda yg kita target utk capai kan..:)

~ana~ said...

zety?bisnes????heh3x..xpe la..nnti2 ana cerita ok..:)...